kolmapäev, märts 02, 2005

Kuningriigi televisioon

Nüüd ma viin selle ploogi täitsa uuele tasemele, juhatades sisse multimeedia rubriigi.

Kuningriigi vägevust tutvustav videoklipp, mille ma salaja teleka pealt lindistasin. Jõle suur fail on küll - 38 mega aga juba saundträki pärast tasub imeda. Muidu on Kuningriigi televisioon umbes selline nagu "Teenin Nõukogude Liitu", kes mäletab. Punaste lippude asemel on rohelised.

7 kommentaari:

jaak ütles ...

Vaata Jenadyiadhi lugu 3. märtsist, seal on videoid nii et tapab :)

Tõmmu Hiid ütles ...

Sa praegu häkkisid selle jutu sinna vahele, enne ei olnud seda.

Tõmmu Hiid ütles ...

Minu võit ikkagi!

jaak ütles ...

vaata siit kuupäeva, 15. märts. minu AVI-d on 14. märts :P

Tõmmu Hiid ütles ...

hähää, mul on 28. veebruar.

jaak ütles ...

keda sa lollitad?
http://puuk.regio.ee/%7Eando/
kino/ 15-Mar-2005 12:52

:)

Tõmmu Hiid ütles ...

Nonii, panin kataloogi kuupäeva ka õigeks. Mul oli nimelt mappraali kell 2 nädalat vale, sest olin 2 nädalat Eestis joomas ja sellest see jama kõik.