laupäev, veebruar 12, 2005

BA sucks!

Teller ütleb, et bloog ei tohi olla vihane (kui sa tellerit ei maini, siis pole su bloogi olemas). Mina olen teisest koolkonnast ja loen hea meelega vihaseid blooge. Eriti soovitan The Best Page in the Universe. Siin ma ei saa seda lugeda, sest Ericsson on lasknud endale müüa veebiproksi külge mingi sisufiltri, mis ütleb This page is categorized as: "Profanity;Sexual Materials;Gruesome Content". Sestap pean ise mölisema siin ja pärast ise loen. Mis see bloogimine muud on, kui eneserahuldamine, eksole.

Olen kolm korda elus lennukiga sõitnud ja kogenud juba kõiki lennuliikluse atraktsioone v.a. allakukkumine.
Esimene kord kaotas BA mu pagasi ära (tõsi, paari päeva pärast leidis üles). Londonis tõstab pakke lennuki peale 6 meest. Neid on tore vaadata. Viskavad nalja, togivad ja loobivad üksteist kohvritega. Kopenhaagenis teeb sama tööd 2 meest. Kahel mehel läheb palju vähem aega ja ükski pakk ei kao ära (seda me õppisime meeskonnatöökoolitusel) aga nad teevad seda morni näoga, reisijatel igav vaadata.
Teine kord müüs SAS mulle pileti lennule mida ei toimunud. Mitte et oleks ära jäänud nagu ikka juhtub, vaid üldse ei olnudki sõiduplaanis sellist lendu. Tegelt polnd hullu, sain SAS kulul päev otsa head Taani õlut libistada. Pärast 10 päeva Saudi Kuningriigis viibimist ei ole õnneks palju vaja.
Kolmas kord hakkas BA lennuk enne starti suitsu sisse ajama ja paluti viisakalt välja minna. Pidin 24 tundi Helsinkis kügelema. Hotellituba anti ja 1 kord sai 24 € eest süüa (3 viilu juustu ja tükike praetud kala). Soomes oli ikka jama, sest oli ju Araabiasse minek ja mul ainult suveriided kaasas. Ise pidin õlut ostma. Minu lemmikõlu OLVI Ykkönen on õnneks päris odav. Kahju, et eestlased on sellised joodikud, et siin pole ykkönen-tüüpi õllele turgu. Tartu tehas üritas paar aastat tagasi mingi 3.5 % asja välja tuua aga vist läks halvasti. Sellepärast muidugi, et see oli kallim kui pilsner. Lugupeetud õlletootjad - ykkönen peab olema odavam kui pilsner.
Soomes on väga imelik olla, kui oled valmistunud Saudi Araabiasse minema. Taksosid ei ole, madalad majad, aeglane liiklus. Kõige hämmastavam on, et liinibussi nähes peab hakkama metsikult vehkima, et ta kinni pidada suvatseks.

1 kommentaar:

Kristjan ütles ...

Väga mõnus lugemine! Tihtipeale paneb muigama. Tänud!