teisipäev, juuni 07, 2005

kunn mis kunn

Nii, alates nüüdsest olen ma kontoris täielik kunn. Selle asemel et ukse taga ennast logiraamatusse kirja panna (sinna arusaamatuid krõnkse vedades milledest ma isegi aru ei saa on see eesti või araabia kiri) ja siis alandlikult passides kellega koos sisse lipsata, on mul endal pildiga uksekaart! Saan ise otsustada keda sisse lasen ja keda mitte. Isegi Husseinil pole seda, kuigi ta on peaaaegu kohalik, käib korralikult palvetamas ja räägib araabia keelt emakeelena. Ühtlasi sain teada kuidas mu nime araabia keeles kirjutatakse. Ainult kaelapaela ei antud, millega see kaart riputada.


ps. Husseini boss käis korraks mu laua juures juttu ajamas ja kui ta tagasi läks 5 min hiljem, siis otsis ta aina närvilisemalt oma mobiili taga... Seal on mingi anomaalia mis vist laudadele valveta jäetud mobiile endale sisse imeb...

Kommentaare ei ole: