neljapäev, august 18, 2005

Üleajaolejad

Varahommik Jeddah's. Naabrite kaebuse peale kohale tõtanud politseinik koputab korteriuksele. "Kas siin elavad üleajaolejad Aafrikast? Tulge välja, me viime teid vangi!".
Ukse avab särava naeratusega neegrinaine. "Ma elan üksi ja mul on kehtiv iqama."
Politseinik on sokeeritud. "Meest pole? Kuidas selline naine nagu sina elab üksi?"
"Meest pole jah. Kibe tõde. Aga ma võin sinuga abielluda, kui huvi on. Astu edasi, mul on just laud kaetud kuuele inimesele."

Üleajaolejateks nimetatakse neid, kes on Umrah viisaga palverännakule tulnud ja ei taha ära minna. Kerge neil siin pole aga kodumaal on sageli palju hullem.
Igal üleajaolejal on politseireidi jaoks valmis mõeldud põgenemisplaan. Seinte sisse on uuristatud augud. Paigaldatud torud, mida mööda end alla libistada. Naabritega (kes samuti üleajaolejad) salamärgid kokku lepitud. Ja muidugi on igal üleajaolejal mobiiltelefon, millega sõpru hoitada. Sellest hoolimata võeti eile kinni 1170 peamiselt Bangladeshi päritolu üleajaolejat, kellest tervel 17 osutusid kurjategijateks.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Nali see või tõsilugu? Kirjeldatud stseen, ma mõtlen.

Tõmmu Hiid ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Tõmmu Hiid ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Tõmmu Hiid ütles ...

Mul on küll elav kujutlusvõime aga nii kummaliste asjade peale, mis siin riigis toimuvad ikka lambist ei tule. Link artiklile, mida refereerisin