neljapäev, august 11, 2005

Lollid kombed

Olin vahepeal Eestis ja panin tähele, et pikalt kõrbes viibimine on jätnud oma jälje.
  • ma ei ütle kunagi ei, kui keegi mult midagi palub. Isegi kui olen veendunud, et mul pole kunagi aega/võimeid/tahtmist teda aidata. Hea mees on see, kes lubab. Teod ununevad valmis saades kiirelt. Lubadused püsivad kogu elu.
  • ümisen 5 korda päevas kindlatel kellaaegadel "ashadu an la illaha illalaaa..."
  • naeratan kogu aeg ja tervitan tänaval võõraid inimesi. Katmata näoga naistele vahin küsiva pilguga otsa, peatun ja jään järele vaatama.
  • mitmenaisepidamisest on siin juba pikalt heietatud ja miks oli vaja Hiiumaale sõites Laagrist kaks alkoholivaba õlut kaasa osta?

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

HDTV: Do your worst
At HD Beat, Kevin Tofel has a fun poll going on asking readers to comment on what the worst ... The absolute worst thing I have seen so far was a showing of 2003's Encrypt , a movie that featured Grant Show, formerly of FOX's Melrose Place.
Great blog! I'm working on a new blog about loans with bad credit related stuff. It's not ready yet... but if you'd like to check out my website, you can see it here loans with bad credit

Anonüümne ütles ...

"ma ei ütle kunagi ei, kui keegi mult midagi palub." Ja mina ikka vahpeal mõtlen, et mis sellest jaapani muusika CD-st sai, mille juulis saata lubasid : )